El pilot espanyol es va imposar a Catalunya; obtenint la seva primera victòria de la temporada
El talaverà, Álvaro Bautista, ja ha marcat una fita aquest inici de temporada en assegurar la seva primera victòria a l’emocionant segona cursa del Campionat Mundial de Superbikes. Bautista, que defensa el títol mundial de Superbike, va mostrar un rendiment impressionant en superar el seu company d’equip i líder de la classificació general, Nicolo Bulega. Aquest darrer, i tal com ha pogut conèixer de primera mà l’Ona de Sants-Montjuïc, va ser ahir operat del conegut “síndrome compartimental”.
La cursa, que va mantenir els aficionats a la vora dels seus seients, va veure a Bautista agafar la davantera des de la primera línia. Des del moment en què es van encendre els semàfors, el pilot espanyol va demostrar la seva destresa en agafar el comandament de la competència, deixant enrere rivals com Andrea Iannone i el líder del dia anterior, Toprak Razgatlioglu. L’estratègia i l’habilitat de Bautista van brillar mentre maniobrava amb mestria la seva Ducati. Tot i la dura competència de Bulega, l’espanyol va mantenir el seu avantatge i va travessar la línia de meta, en primer lloc, assegurant així el seu primer triomf aquesta temporada.
El domini de Bautista en aquesta cursa és un testimoni del seu talent i determinació a la pista. Aquesta victòria demostra també el compromís de Bautista amb l’esport i el seu objectiu de retenir el títol mundial de Superbike. El dues vegades Campió del Món de Superbike ha demostrat una vegada més la seva capacitat per triomfar en aquest exigent món del motociclisme. Els aficionats poden esperar més emocions i gestes sorprenents mentre la temporada continua i Bautista busca assegurar la seva posició al cim del podi.
Les seves declaracions sobre la nova normativa davant els micròfons de l’Ona de Sants
La normativa, la qual senyala que el pes mínim s’ha fixat en 80 kg i els pilots per sota aquest pes hauran d’afegir 0,5 kg per cada 1 kg que els falti fins a arribar a la referència fins a un màxim de 10 kg. Per exemple, un pilot que pesi 70 kg amb el mico i tot l’equip de protecció haurà d’afegir 5 kg a la moto, ha produit un gran impacte. Per aquest motiu, voliem conèixer l’opinió del pilot de Ducati: “Tinc moltes coses clares amb aquesta nova normativa; jo soc l’únic perjudicat, ja que soc l’únic que ha de posar més pes. Abans una caiguda es podia evitar, ara… sincerament, no ho sé”, comentava. Tot i la seva negativa en referència aquests canvis, el pilot afirma que continuarà amb l’optimisme que tant el caracteritza: “És el que hi ha i hem de treballar per tornar a trobar les sensacions de l’any passat, deixant ben clar que els dos mundials que hem aconseguit ha estat gràcies a la feina del meu equip i els meus resultats com a pilot”, assegurava Bautista.
Del terra a Austràlia al cel a Catalunya
L’Álvaro considera que és molt important parlar de tot el succeït després d’Austràlia per a poder tenir la capacitat de millorar. “Després del caos que patim a Austràlia, podem dir que aquest cap de setmana ha estat una mica més normal, per la qual cosa podem estar contents. Tot i que sincerament encara no tinc la confiança que sentia amb la moto l’any passat, per la qual cosa hem de continuar treballant a trobar el camí, i encara més sent pràcticament la moto de l’any passat amb algun quilo més”, expressava.
Post comments (0)