Jess González Herrera, proposta oficial per presidir el Consell de Districte de Sants-Montjuïc
Després de l’anunci de renúncia del regidor Marc Serra Solé, l’Ajuntament de Barcelona ha proposat de manera oficial que Jess González Herrera assumeixi la presidència del Consell de Districte de Sants-Montjuïc. La decisió, que haurà de ser validada en el proper ple municipal, busca donar continuïtat als projectes estratègics del districte sota un lideratge renovat. Un perfil jove amb experiència en gestió comunitària Jess González Herrera, actualment regidora adjunta del […]


