Joves Units del Poble-Sec expressa preocupació per la manca de planificació municipal
L'associació juvenil Joves Units del Poble-Sec ha manifestat recentment la seva inquietud davant la manca de planificació per part de l'Ajuntament de Barcelona en relació amb la pèrdua d'un equipament clau al barri. En una sèrie de publicacions a la plataforma X, l'entitat ha destacat la necessitat d'alternatives concretes abans de procedir al tancament de qualsevol instal·lació essencial per a la comunitat. En una de les seves publicacions, l'associació va […]


